Aysham ben c.tesi günü doğum yaptım.Sabah 6.30 da Esenler Medipole gittim suyum gelmişti.Sancım yoktu.Bana sen idrsr yapmışsın farkında değilsin dedi.Israrla yok idrar değildi dedim onda gönderdi işte.Eve geldim su hala akıyordu.En son dayanamadım .Beni Çam sakuraya o zaman götürün başka hastane olsun dedim.Oraya gittim.Nst cihazının şarjı bitmiş.40 dk onu bekledim.Sonra Yaklaşık 1 saat doktor muayenesi için odada bekledim.Sonra kanamam da başladı.Artık doktor gelmeyince dışarı çıktim benim sabahtan beri suyum geliyor suyum bitti bebek karnimda ölecek dedim kanamam var dedim.Yeter doktoru çağırın dedim.Visitteymiş doktor Ben sesimi artık yükseltince ebeler beni azarlamaya başladı..Ben de sesimi daha da yüksettim .Sonra nihayet muayene` oldum.Sıfır sancı ve açıklık vardı.Suni sancı vereceklerdi Sıfır açıklığa rn sonunda Çam sakuradan çıktım.Bunlar beni mahvedecek dedim.Medipolde başka doktora görüneyim dedi.Oraya gittim Doktor baska ameliyattaymis.30-35 dk orda da bekledim bu arada maalesef doğum sancılarım başladı.Kısacası özel devlet fark etmiyor valla iyi doktor iyi insan var