İlgi alaka konusunda tam özel ama bu zamanda özele para dökmek ancak zenginlerin işidir ve rabdevu nasıl bulamadıgınız anlamıyorum cidden bende devlete gidiyorum evet bıgün gidiceksen bıgün sora zaten bulamazsın devlete gidiyorsan doktorun sana diyor 3 hafta sonra yine gel ban takvimi acıp me gün gidecegime bakıp bir hafta kala mhrsden gidecegim güne randevumu alıyorum hiçte sıkıntı cekmiyorum bu yüzden randevu konusunda evet bekliyoruz hatta cok bekliyoruz ama gerçekten özele gidip o parayı oraya beremeö 10 bin lira dogum ne ben 10 binlaraya neler yaparım bebegin bütün ihtiyaçları alınır o paraya gerçektwn şu zamanda bu para az degil zengin olan gitsin özele hatta zengin olsam özel klinige giderim