Merhaba annişler 36 haftalık hamileyim son yarım saattir bebeğin hareketlerini çok şiddetli hissediyorum ve doktorun ultrasonda rahim ağzı diye baktığı yerde hatta daha da alt kısmında hissediyorum hareketleri fakat göbeğim de bi düşme aşağı inme yok yarın da kontrol günüm acaba kanala mı girdi