Nazli30 bende yiyorum vicdan azabı çekecek bişey yok. Hamileyken saçını boyatıp, alkol kullanıp, botoks yaptıranları duydum asıl onlar vicdan yapma sebebi. Yediğimiz sebzelere kadar hormon katkı bilmem ne var. Rahat olmak gerekir abartıya kaçılmadığı müddetçe problem olmaz diye düşünüyorum linçlemeyin kendi fikrim kendi sağlığım kendi bebeğim onu herkesten çok ben düşünürüm