dolunayes yok Urfa’da yaşıyorum canım aslen manisaliyim ama eşimin görevi nedeniyle buraya geldim 7-8 ay gebelik düşünmedim sonra düşündüğüm ay hamile kaldım iki aylıkken kaybettim kalbi durdu.. şimdi 11 ay oldu eşimin görevi çıktı gitti kist oldu süt hormonu o bu derken hamile kalamiyorum.. kendim umursamaz biriyimfir ama bu kayıptan ve şimdi olmayışından dolayı kafaya çok takıyorum herşeyi kendime çok stres yapıyorum.. hacamat 10 gün falan oluyo yaptırdım.. ayak parmağımın üstünden kuyruk kesiminden sırtımdan ve alt karından aldırdım.. bilmiyorum bu ay olur mu ama crp 34 Ken biraz zor.. serumu nerde yerim vermiyolar ki bana.. direk antibiyotik veriyolar