birmeleginannesi_ Kubracns acaba hangi iltihap işte onu da bulamiyorum bugün sağlık ocağındaki doktor bı ton şey söyledi apandisit dedi kist oluşmuş patlamistir dedi böbrek taşı dedi o kadar korkuttu ki
Tubazeynep cerosss Olmaz canım ben hamileliğim de crpnin yüksek olduğunu öğrendim arastirdim kuru dut günde bir bardak içtim ve değerlerim düştü çok şükür 🤲 netten araştırabilirsin faydası var
esmaass birmeleginannesi_ benimde yüksekti ac karnına kuru dut kaynatıp içtim düşürdü denemeni tavsiye ederim
birmeleginannesi_ esmaass denedim onu 3 gün ama fayda etmedi ben hazır suya iki bardak suya 4-5 kaşık koyup tüpte kaynatıp içtim faydasıni göremedim
Eliyy birmeleginannesi_ ben hamilelikte aguamentin kullanmıştım ve penisilin grubu sonuçta agır bence kullan yazdır doktorunada sorabilirsin hamileyken iltaplanma olmuştu 3 ay boyunca aguamentin kullandım klamosk kullandım her ikiside penisilin grubu
birmeleginannesi_ Eliyy yarın dahiliyeye gidicem soylicem çünkü gebelik istiyorum antibiyotik de gerçekten hormonları bozuyo ya ondan istemiyorum
arastiricianne birmeleginannesi_ diş kökü iltihabı crp değerini yükseltir böbrek rahatsızlığı yükseltir tırnak batması yükseltir bunlar sadece bir kaçı ayrıntılı şekilde muayene olun
Aslibali birmeleginannesi_ check up olabilir genel tarama yapıyorlar. Sizin sürekli crp başlığınizi görüyorum ben.
Aslibali birmeleginannesi_ benim de crp yüksek 10 falan ama çikolata kisti var yumurtalıklarımda. Çürük dişlerim de var bunlar hep crp yi yukselten şeyler.
Aslibali birmeleginannesi_ dahikiyeye gidip tekrar crp nin dusmedigini şöyle. Başka ne yapabilirim diye sor. Dişçiye de git. Kafana bu kadar takma. Bir problem yoksa olur bebeğiniz. Cro dediğin şey elini kestiginde bile yükseliyor.
Aslibali Annesii34 yok hayır çok yüksek olması lazım. Serklajdan sonra 37 ye cikmisti benim o zaman bile sıkıntılı görmedi doktor. Antibiyotik kullandım 8 e dustu