Busraa-aa Ayl-n evet canım şuan henüz çok zor görünmesi haftaya git benimde yanlış hatırlamıyorsam 5 haftalıkti karnımdan görünmedi alttan muayene ile çok ufak bir kese gördük canını sıkma yani şuan çok şükür 13+5 olduk bile 🤲❤️
Hopeful_mother Ayl-n doktorun bir sorun olduğunu söyleyene kadar hiçbir şeyi kötüye yorma. Ne kadar güzel, heyecanlı zamanlar. Kendine eziyet etme, tadını çıkar. 😍 herkesin süreci kendine göre işliyor, kimisi erken görüyor, duyuyor kimisi daha geç 🥰
IKRAM_01 Ayl-n Canım foruma girince solda üstte 3 çizgili bir yer var oraya tıkla resim yükle var oraya yükleyip kopyalayıp buraya yapıştır yapacaksın 👍🏻
Papatya07- Ayl-n Benimde 4+6da 4.5 mm idi keseyi gördük hatta benim kesem sizinki kadar düzgün net değil 7.haftada kalp atışı için çağırdı
IKRAM_01 Ayl-n Daha çok küçük canım 5 haftadan sonra kese görünür birde geç döllenme ise daha da geç olabilir sıkma canını
Ayl-n naneliseker_ son adet tarihine göre hesaplanırsa bugun 35. Gün . Bu ultrasonda dün yani 34. Gün cekilmiş oldu 4 hafta 6 günken
Papatya07- Ayl-n Yoktu zaten çok küçük kesenin belli bir cm gelmesi lazım yolk ve bebeğin gözükmesi için
mavideniz6 Ayl-n Bebeği görmek yumurtlama zamanınıza göre değişir ilk gebeliğimde 7. Haftayı bulmuştu bebeği ve kalp atışını görmem,ama bu gebeliğimde 6+0 da gördüm, acele etmeyin daha erken
Esraaa4242 Canım bende senin gibi çok korktum bebek yoktu bendede sadece kese vardı hem benim 5+2 deydi sonra 6+3 de gittim kalp atışı ve bebek vardı merak etme seninki çok ufak normal görmemen ama bu 2 hafta sadece yat dinlen bebek oluşması için doktor bana öyle söylemişti hatta gittiğimde 1 hafta öndeydi 😃😘