Ayl-n (Kalp atışından bahsetmiyorum arkadaşlarım ) kesenin içinde bebek ya da bebeğe ait herhangi bi çıkıntı bi iz en erken ne zaman gördünüz acaba ?
Hopeful_mother Ayl-n 5+5te kese ve kese içerisinde yolk kesesini görmüştük. Merak ettiğin buysa eğer 💕🌸
NewMom__ Ayl-n 5 haftalık gibi alttan muayane ile görülebilmesi mümkün ama geç döllenme değilse. Eğer geç döllenme olmuş ise 6. Haftayı bulabilir
IKRAM_01 Ayl-n Sata göre 7+1 de Bana göre 5+3 te bebek görüldü kalp atışı için 10 gün sonra çağırdı perşembe günü gidecez inşallah duyarız ❤️🤲🏻
IKRAM_01 Ayl-n son adet tarihi demek canım. Henüz çok küçük Annesi yoldadır gidiyor inşallah büyüyeceği yere inşallah
Mom_83 Ayl-n çok erken canım 5 yada 6 da gördük diye hatırlıyorum ki kese gördükten 2 hafta sonra muayeneye gittik o zaman bebeği gördük
1ciftyesilgoz 6+3 de gittiğimizde kesenin içinde nokta kadar bişi vardı kalbi atıyordu o minik noktanın🥲🥰
Elif949494 Ayl-n beş haftalıkken ultrason da gözükmedi boş kese diye zırladım eşim hadi yine gidiyoz dedi alttan baktırdı özelde küçük mercimeğimi görmüştm o günü unutamam asla
Ayl-n IKRAM_01 yeni bir bilgi daha :)) yolk kesesi de görünmedi ama görüntü nerden ekleyebılırım buraya
IKRAM_01 Ayl-n Canım foruma girince solda üstte 3 çizgili bir yer var oraya tıkla resim yükle var oraya yükleyip kopyalayıp buraya yapıştır yapacaksın 👍🏻
Hopeful_mother Ayl-n doktorun bir sorun olduğunu söyleyene kadar hiçbir şeyi kötüye yorma. Ne kadar güzel, heyecanlı zamanlar. Kendine eziyet etme, tadını çıkar. 😍 herkesin süreci kendine göre işliyor, kimisi erken görüyor, duyuyor kimisi daha geç 🥰