SecilAhsenSura asenaay bende aynı durumdayım kızım 15 aylık 36 haftalık gebeyim çok korkuyorum bu sefer :(
Ewlat Faziletttt yoksa beni kandırdılar mı 😩Dr yapışma yok kese ayrı duruyo dedi 😒maşallahınız var sizin normalde risk görüyolar yapışınca özelde mi yaptınız😒🙏🏻
Zeycen asenaay 2.çok rahat geçti 1.sezeryandan daha iyiydi işkinde genel anestezi almıştım çok sğır geçti 2.belden uyuşturdular çok rahattı sonrasında ağrı sızı çok olmamıştı
Haticekubra Faziletttt yaşınız kaç bende tüplerimi bağlatmak istiyorum yaş sınırı var dediler geçmiş olsun bu arada Allah uzun ömür versin hayırlı evlat olsun insallah
Ewlat Haticekubra 35 yaş altını bağlamıyolar en azından ben öyle biliyorum çünkü 3. Doğumumu 29 yaşımda yaptım öyle demişti Dr 😞şimdi sonuç 4. Gebelik ama risk olduğu için 32 yaşındayım isteğe bağlı tüpleri bağlatcam👍🏻Çünkü tüm haklarımı bitirdim 🙊💐
_RainBow Ewlat 😂bi ara konuşcak halim kalmamıştı,konuşucam dermanım yoktu sakinleştiriciydi o zaman 😅 beni takip edion dimi sen 🤪hobim oldu burada korkutucu şeyleri okuyup soru sormak. Allah yardım etsin doğumu ameliyatı zor geçenlere gerçekten ☺️
_RainBow Ewlat benimde ikinci vallahi bu duyguları tekrar yaşamak heyecanlandırıyor beni hem kızıma bir kardeş gelicek Allahım herkese yardım etsin inşallah 🌺🌹💜
Ewlat _RainBow korkma ya valla beni elli kere ameliyat etsinler ama zıkkım sondayı takmasınlar ameliyat sancısı ilk kalkma İnan umrumda değil ama sonda en büyük fobim🙈rahat geçer inşallah salla gitsin tadını çıkar 4 te risk var ondan bu kadar soruyorum bende😞
_RainBow Ewlat Allah yardım etsin inşallah canım ☺️sondayıda ben sorun etmiyorum hiç belkide takandan takanamı değişiyor bu iş 🤔devlette olmuştum baya hor davranırlar halbuki orda 😂 derin nefes al vallahi bende işe yaramıştı hemen bitti gitti anlamadım ki 🤷🏻♀️🌹
Haticekubra Ewlat ben 28 yaşındayım sezeryan olarak üçüncü sezeryanim olacak geçen yılda sezeryan yerimden fitik amaliyatı oldum onuda sayarsak bunla beraber 4 olacak
Ewlat Haticekubra aynn bende 2005 te bel fıtığı ameliyatı oldum fıtık patlamasından bu hamileliliğimde sordum beyin cerrahına 3 tane fıtık daha var dikkat edersen bişey olmaz dedi🙏🏻👌🏻Buda benim 5. Ameliyat oluyo 😒önlü arkalı kesik 😂sonumuz hayrolur inşallah😘🙏🏻💐
Ewlat Faziletttt ama ayrıntıda görülmemesi şaşırttı beni bence sava bile açabilirsiniz çünkü oerinotolojinin amaçlı risk görünce söylemek ne demek organlara yapışmış ve görmemiş bi kucak para alıyorlar insan canı bu kadar ucuz mu😡