Faziletttt İyi geceler anneler hastane odasından yazıyorum bugün oğlumu kucağıma aldım darısı başınıza inşallah hep genel istedim o ama anestezi uzmanı beni belden aşağıya ikna etti iyikide etti aşkım diye diye konusinxa ikna oldum galiba bnm 4. Sezeryanım ve tüplerimi bağlattim başka sıkıntılarım varmış onun için iki saat kaldım ameliyatta ama çok şükür ayaklandım yürüdüm hafif hafif iki defa gazda çıktı 🙈🙈🙈 şimdi oğlum uyuyor bu arada 3.600gr 51cm doğdu 38+0kken
Zeycen Faziletttt maşallah. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin darısı bize. Benim de 3.sezeryanım olacak çok korkuyorum ağır olurmu diye Birde merak ettiğim bebek çıktıktan sonra kısa süreli uyutabilşyorlarmı acaba
Melike658 Faziletttt rabbim anneli babalı büyütmeyi nasip etsin yavrularınızı 🙏🏻 Spinal zormu geçti nasıldı benim ilk tecrübem olacak da 🤔
Haticekubra Faziletttt yaşınız kaç bende tüplerimi bağlatmak istiyorum yaş sınırı var dediler geçmiş olsun bu arada Allah uzun ömür versin hayırlı evlat olsun insallah
Faziletttt Zeycen bebek çıktığını falan hatırlamıyorum cnm benimki biraz sıkıntılı geçmiş 40dk bitmesi gerekirken iki buçuk saatte çıktım
asenaay Zeycen ayy bnmde 2. ci olcaj 2.ci sezeryanin nasil gecti bn kizim 14 aylik 2 ay sonra dogumum var insallah
Faziletttt Melike658 ben kızımda çok zorlamıştim ama çok iyi geçti ameliyatim sakinleştirici verdikleri için hiç bir şey hatırlamıyorum kendim istedim özellikle
Melike658 Faziletttt canım doktorun Gökmen hocamıydı bir de karnına bastırma olayı oldu mu bu konu beni çok korkutuyor da
_RainBow Faziletttt sakinleştirici bayıltıyormu 😂bende isteyeceğim de girerken merak ettim bayılmak istemiyorum eğer öyleyse. Allah yarıdmcınız olsun inşallah hemen iyileşirsiniz 🌹
Faziletttt Melike658 Gökmen sukgeni değiştirdim cnm özel muayene açtı metro hastanesinden Şule gül aydına devam ettim iyikide ettim korkudan ağlıyordum beni öyle güzel rahatlattı ki karnına bastırma işi oldu evet ama çok nazikçe yaptı kanamanı kontrol etmek için
Dimple23 Faziletttt bende 4. Sezeryana giricem risk fazla sizin sorunsuz geçmesine sevindim bende tüplerimi bağlantıcam yanlız değilmişim :))
Faziletttt Dimple23 evet hem 4.de hemde tüplerde sıkıntı olmuyor bnm bebeğin kesesi organlarıma yapışmış iç kanamam olmuş boş karın bölgesinde yağlanma varmış kesede kararma olmuş baya bir sıkıntım olmuş ama çok şükür ki oğlum iyi
_RainBow Faziletttt o ne yaf 😲Allah yardımcınız olsun bunuda okudum vallahi burda benim korku bin beşyüz 😬
Ewlat Faziletttt yapışmamı olmuş 😞şükürler olsun iyi geçmiş sizinki bende 4. Olcam yanlız hep aynı Dr ve hastaneye gittiğim için özele Dr perinatolojiye yönlendirdi beni geçen ay 😒aynı şeyleri söyledi 👌🏻Su kesesi karına yapışıksa daha teşkilatlı bi hastanede Doğum yap diye çünkü kanama olabilme ihtimalinden dolayı rahim almaya kadar gidiyo 4. Sezeryan😒şükür Allah’a herşey normal çıktı şuan sorun yok inşallah benimkide rahat geçer 🤗geçmiş olsun hm size sormak istediğim ayrıntılıya girmediniz mi orda belli oluyo kesenin yapışık olup olmadığı👍🏻🙏🏻💐
SecilAhsenSura asenaay bende aynı durumdayım kızım 15 aylık 36 haftalık gebeyim çok korkuyorum bu sefer :(
Zeycen asenaay 2.çok rahat geçti 1.sezeryandan daha iyiydi işkinde genel anestezi almıştım çok sğır geçti 2.belden uyuşturdular çok rahattı sonrasında ağrı sızı çok olmamıştı
Ewlat _RainBow ya bak cadı😂sen delisin kız ne korkuyosun daha ilk Doğum anlamıycaksın bile inşallah 🙏🏻💐korkma relaks ol 😘o minnağı memeye aldığında bütün sancın bitiyo 🐥🐞🐝🐣
Ewlat _RainBow sakinleştiriciyi her hastaya yapıyorlar 👍🏻Sen orda ameliyatı izlerken tansiyon 1500 olur yoksa 😂kız bünye meselesi eğer bulantı felan yada sende tedirginlik görürse hemen genele başvuruyolar 👌🏻Korkma hastanen ve Dr iyiyse rabbim yardımcı oluyo🤗
_RainBow Ewlat benimde ikinci vallahi bu duyguları tekrar yaşamak heyecanlandırıyor beni hem kızıma bir kardeş gelicek Allahım herkese yardım etsin inşallah 🌺🌹💜
_RainBow Ewlat 😂bi ara konuşcak halim kalmamıştı,konuşucam dermanım yoktu sakinleştiriciydi o zaman 😅 beni takip edion dimi sen 🤪hobim oldu burada korkutucu şeyleri okuyup soru sormak. Allah yardım etsin doğumu ameliyatı zor geçenlere gerçekten ☺️
Ewlat Faziletttt yoksa beni kandırdılar mı 😩Dr yapışma yok kese ayrı duruyo dedi 😒maşallahınız var sizin normalde risk görüyolar yapışınca özelde mi yaptınız😒🙏🏻