Kimler var yolun sonuna gelmiş kavuşmayı bekleyen anneler, iyimisiniz neler yapiyorsunuz🤗 normal dogumum olacak benim 4.cocugum kızım gelecek inşallah ama sonuna kadar bekleyecez bakalım inşallah 41i falan gormeyiz, salı gunu randevum var bakalım ne diyecekler. Ama ben acıklığımın oldugunu hissediyorum aşağı tarafımda çok baskı var midem ve nefes alişim cok rahatladi. Başka kim var sonuna kadar kendi gelmesini bekleyecek olann🤗 Herkese kolay sağlıklı doğumlar diliyorum🤗