Semagzll Serdem39 zaten düzensiz adet görüyordum da iğneden sonra genelde gebelik olusmazsa çok uzun sürmüyormuş bugün doktor rahim duvarı kalınlığı 12 mm dedi belki adet olacağım ondandir bilmiyorum bel ağrısı da var bakalım sabah net olur artık 🤲
Umut5135 Semagzll sağlık olsun insan ilk bi şok oluyor ama sonra alışıosun en kısa zamanda rabbim nasip etsin bizlere hayırlısi ve sağlıklı evlatlar
Yncygt Serdem39 bende bilmiyorum ve eşim doktora git diyor gidiyorum vardir Allahin bir bildiği bnde hevessizim