Ben evde hiç test yapmadan daha doğrusu cesaret bulamadım direkt kan vermeye gitmiştim iğne gününü de sayınca 11. Günü oradan öğrenmiştim şuan 37 haftalık olduk çok şükür. Eğer daha erken test yapmış olsaydın pozitif çıkardı iğnenin etkisi ile beraber kaset test yanıltabilir çünkü adet gününü geçince falan gösteriyo bu kasetler bence en doğrusu kan vermek