Ben istanbulun göbeğinde ebe tutacağım suda doğum için😅 zaten hastanede de ebe doğurtuyor, sezeryan dırumlarında doktor yapıyor. Tabi tecrübeli bir ebe olması gerekiyor. Tabi ki tüm risk yine size kalmış. Ama normal doğum yapan her tanıdığım doktor hiç müdahale etmediğini söyledi, ebeler doğurtmuş. Doktor en son gelen olmuş hatta.