Bulbulyuvasi Kızlar selam bulunduğum yer hastaneye bayağı bir uzakta ve kendi şahsi arabamız da yok maalesef. Ağrım sancım olsa Allah korusun hastaneye gidemeden sıkıntı çıkabilir. İlçe devlet hastanesinde ne kadın hastalığıyla alakalı bir doktor ne ebe ne hemşire var. Kaynanam da dedi ki ebe tutalım ekibiyle o gelsin seni doğurtmaya diye. Kafam cok karısık ne yapmalıyım sizce 🥲
Zeynepozcan Bulbulyuvasi ki ebe tutalım ekibiyle o gelsin seni doğurtmaya Yani seni evde doğurtacaklar sonra sağlık kuruluşuna gidilecek doğru mu canım? Bence riskli bi durum bu ya Allah korusun yolda bi komplikasyon oluşsa falan ne biliyim Hastane ne kadar uzaklıkta peki?
defneemom Bulbulyuvasi Allah korusun ya size ya bebeğe bir şey olsa? acil sezaryena alınmanız gerekse
gamzosgamzos Bulbulyuvasi çok riskli bence bebeğin acil yeni doğan yoğun bakımına alinmasi gereken bir durum olabilir sizin acil sezaryan a dönme ihtimaliniz olabilir tamam eskiden evde doğuruyorlarmis ama ölü bebek doğumuda çok fazlaymış ben ters gelisliymisim ebe dogurturum demiş annem kabul etmiş annemde bende ölümden donmusuz ben kaç dakika ağlamamisim mosmor olmuşum ebe bir sürü müdahale yapmista kendime gelmişim dogumdan sonra boynumda şişlikler falan olmuş doktora getirmişler bu bebek doğumda çok zorlanmış iyi yaşıyor demiş 🤦
Bulbulyuvasi defneemom aşkım o kadar uzak ki hastane. Randevuyu bile alırken 2 hafta sonrasına veriyorlar hiçbir şekilde boş olmuyor ya yolda giderken doğurursam bu daha korkunç
defneemom Bulbulyuvasi her devlet hastanesi öyle randevu veriyor o uzaklık yakınlıkla alakalı değil. ama inan oluşabilecek durumlar çok fazla kendini de bebeğini de riske atma lütfen :(
Bulbulyuvasi gamzosgamzos o zaman geriye tek mantıklı sey isteğw bağlı sezeryan günü alıp özele gitmek çünkü devlet hastanesi çok sıkıntı burda :( sezeryan da cok korkunc geliyor gözümde çok büyütüyorum
gamzosgamzos Bulbulyuvasi bence normal doğuma yetişebilirsiniz suyunuz falan gelirse veya düzenli sanciniz olursa artmadan hemen giderseniz zaten hemen doğum olmuyor Olurda sezaryen olmak zorundada kalırsanız iki sezaryen doğum yaptım ikiside çok güzel geçti hemen toparlandım ☺️
Bulbulyuvasi defneemom yavrum mhrsde bile randevu alırken yer yok sanki bana teksas elin kastamonusu 🥲
funnymummy Bulbulyuvasi ani müdahale gerektirecek bir durum olsa Allah korusun ebe tutacak gücünüz varsa madem son 3-4 hafta kala hastaneye yakın 1+1 hazır eşyalı daireler oluyor onlardan tutun
Sevgi1985 Bulbulyuvasi nerede oturuyorsunuz ki hastane uzak canım normal doğum a yetişirsin kaçıncı doğumki 234 olsa belki zorlanırsın ama evde doğun çok riskli doğuma ebe eve gelene kadarda vakit geçecek sizle kalacak hali Yokya
Gumus25 Bulbulyuvasi sancı yada su gelmesi olunca ambulansı arayıp hastaneye gitsen yetisirsin bence kac saat ki hastane? Doğum da hemen gerçekleşmiyor sonucta. Bence daha iyi olur hastanede
Sevgi1985 Bulbulyuvasi anladım Kastamonu demişsiniz de benim eşimde Kastamonu lü neresinden dedim okadar uzak köy olarak 1 buçuk saat çok sayılmaz İstanbul’da hastaneye ulaşırken bile trafik olduğunda 2 saatten fazla sürüyor bence riske girme ebe ile bebeği geçtim sizin kanamanız durmasa sonu kötü olur
Serdem39 Bulbulyuvasi ilk doğumsa hastaneye rahat yetişirsiniz sancılar 5 dk da bir olduğunda gitseniz rahat yetişirsiniz taksi tutup gidersiniz. Benim ilk doğumda hatta 2 dk dan az sancı geliyordu gece 10 hastaneye gittim sabah 6:20 de doğum yapmıştım ilk doğum biraz daha geç gerçekleşiyor
Hayatboseglencos Bulbulyuvasi riske atmaya değer mi? Sancı başlar başlamaz doğurmuyorsun zaten sancıyı evde çekmek yerine başladığı zaman yola çıkarsın yetişirsin hastaneye hiç olmazsa ambulans vs çağırırsın yani hastane eve uzak diyorsun evde doğum sırasında bebek riske girse veya kanaman durmasa yine hastaneye gitmek zorunda kalacaksın
__mom1 Canım ebeyle anlaşırsın. Seni muayane eder. 4-5 cm açıklığın olduğu zaman hastaneye gidersin. Bence mantıklı olur bu şekilde. Evde doğum yapmak çok uygun değil bu devirde imkan varken riske atmaya gerek yok.
Mihrimah44 Bulbulyuvasi Bebek ters gelse veya kordon dolansa ebe ne yapabilir ki , asla boyle biseyi kabul etmeyin ne bebeği ne kendinizi riske atmayın, doğumdan bir hafta önce yatış isteyin veya bir akrabada kalın, ve yahutta kalacak yer ayarlayın bir şekilde