turkuaz_ denizozulkerr sorma sorma bende hep dua ediyorum inşallah annem gibiyimdie . Ama arkadaşımın annesi 4 çoçuğu normal doğurmuş hemde onunki 4 buvuk kiloymuş hepsi ona rağmen kız sezaryen yaptı. Ama pekte istemıyordu normal doğumu
Esraesra08 denizozulkerr görümcemin eltisi incecik bir kız 4 kilo çocugu normal doğumda çıkardı valla canım
_anne_kuzusuu00 denizozulkerr bence senin sağlık durumun el vermez yada sıkıntı cıkar tamam sezeryan seç ama sıkıntı yoksa en güzeli normal doğum 🙂🥹