denizozulkerr 41haftalıkken 4200gram doğurdum oğlumu. Aslında doğum çok güzel geçti ama ben heyecandan çok istifra ettim, öncesinde de bişey yiyememiştim mide boşaldı öyle baya, zaten lavman yaptılar bağırsaklar boşaldı derken ben çok güçsüz düştüm, gözlerimi açamıyodum o kadar halsizdim. Sancı gelince doktor ıkın deyince son gücümle ıkınıyordum ama gücüm yetmiyodu o yüzden kesi atmak zorunda kaldılar, güzel ıkınabilseydim kesiye de gerek kalmazdı. O yüzden tavsiyem normal doğum yapacaksanız doğuma girmeden güzel beslenin gücünüz düşmesin. Kendi sancımla 6saatte doğurdum, bende sonrasında şöyle bir sıkıntı oldu bebeğim doğduktan sonra plesenta çıkmadı baya uğraştılar bastırdılar ama çıkmadı, bayılttılar ellerini sokup aldılar🙈 oda 2-3gün çok ağrı yapmıştı ama şükür hepsi geldi geçti oğlumu 2yaşına getirdim bile🙏🥰 darısı tüm hamilelerin başına olsun en sağlıklı ve en güzel şekilde doğursun tüm anneler inşallah🙏🌸❤️