TuqbaArslan Alimenur 38+3te dogmustu benimde kizim . Zamanını bekliyor demek ki bıdık sağ salim doğsun inşallah Bi avazda 🥰
Alimenur TuqbaArslan inşallah Akşamdan beri karnım kasılıyo şuanda hafif hafif karın ağrım var bi duşa girmeyi düşünüyorum yatarak geçiremedim kasılmasını ayakta dolandım 10 dk falan nerdeyse sonradan yumuşadı
Alimenur elayaz_ elini karnınla göğsün arasına koy rahatça giriyosa düşmüştür zaten bide bi arkadaş demişti sert düz bi zeminde sırtını yasla ayaklarını uzat bacak bacak ğstğne atabiliyosan düşmemiştir ama eğer atamıyosan düşmüştür demişti
Deletedmom_116 elayaz_ Benim gibi yemek siskinkigine benzer sanırım düşünce bana diyolar ya çocuk yok ya dogursun sakliyosun ben beni görsem bende öyle derdim sjsks o derece yok gibi
elayaz_ TuqbaArslan aynen ikinci olduğu için daha hızlı ilerleme riskini göz ardı etmemeleri gerekiyor ama eve git sıklaşınca gel diyorlar Allah’tan yakın evim hastahaneye
Elfve LINA20 açılma olduğunu öğrendiğimde geniş bir kaba onu koydum tamamen açılması için fırsat varsa Meryem suresi okunabilir ama benim aceleydi Ayetel Kürsi okudum bi yudum içtim gittim
dd-m44 elayaz_ benimde 37+2 belim bacağım ağrıyor hep ağrıyordu o son bir aydır ama dün akşamdan beri kasıklarım adet olacak gibi ağrıyor hep tuvalete gidiyorum idrar için acaba benim de mi acilmam var hep uzanıyorum ben
elayaz_ dd-m44 evet bende çok sık tuvalete gidiyorum geceden beri ve ağrı sağ bacağıma vuruyordu geçmezse yine bir görünün bence karnımda taş gibi olmaya başladı kasılma sanırım
dd-m44 elayaz_ yarını bekliyorum geçmezse gideyim ama alttan muanede korkuyorum yapmak istemiyorum onu inşallah bugün Dogar senin ya Allah kolaylık versin kanama yada suyum gelene kadar da gitmek istemiyorum aslında
elayaz_ dd-m44 bende bekliyorum şuan damla damla kanamam başladı karnım taş gibi oldu bakalım hayırlısı