Kızlar 37+3 hamileyim gece 12 de başlayan karın ve bel ağrım vardı ama ara ara vuruyordu dinlenince geçer belki dedim yattım 4 de uyandığımda yine sızlıyor gibiydi kalktım duş aldım oturdum biraz geçer diye geçmedi sabah 7 de acile gittim çatı muanesi oldu nts yapıldı 3 cm açıklığın var sancında çıkıyor fakat düzensiz eve git evde bekle dedi ama çatı muanesinden sonra sanki daha çok ağrım artdı açılmanın ilerlemesi için evde neler yapabilirim yoksa kendiliğinden ilerlemesinimi bekleyim