Merhabalar dün kanamalı bir şekilde hastaneye gittim tüp bebekle hamile kalmıştım hatta pazartesi kalp atışını duyacaktım erken duymak nasip oldu kanamam durdu bir gece hastane de kaldım en son doktor muayene ettiğin de kese bebek duruyor kanama alanı var bekleyeceğiz dedi, keseye baktığım da fasulye gibi görüntüsü var normal mi acaba yuvarlak olması gerekiyor derlerdi hep aklımı karıştırdı