Kızlar geçen kontörle gittim Plesantam (anterior) olarak gostermiş , yani rahmin ön duvarında yerleşmiş. Bu herhangi bir sıkıntı teşkil etmez fakat bebeğin hareketlerini duymakta güçlük çekebilirsin dedi doktorum. Şuan 22 haftalığim ara ara içten içe kedi patisi gibi pıt pıt atmalarını hissediyorum ama bu sorun olur mu sizce plesantası önde olan varmı??