Busebusee Bugun 9 hazıran 9. Gunum ayın 1. De vurundum ıgne ama ılk 5 gun akıntı oldu yogun 2 gundur sarı akıntı var kasık agrısı batması oluyor göğüs agrım var dokununca yasayan var mı
K-1997 Busebusee merhaba bugün çatlama iğnesi 9. Günüm sarı akıntım oluştu acaba enfeksiyon mu gebelik belirtisi mi siz hamile misiniz
mom28_ Ben çatlatma ignesi olduktan 1 gün sonra ilk defa limon sarısı akıntı gördüm nedeni ne bilmiyorum bekliyorum
K-1997 mom28_ ya bende araştırdım biraz bugün oldu bende de çatlama iğnesinin 9. Günü enfeksiyon diyor çoğu baktığım site
K-1997 mom28_ benim de sadece bi kere oldu zaten bu iğne den sonra hiç yaşamadığım şeyleri yaşadım pembe lekem de geldi
mom28_ K-1997 evet bende 11 eylülde yaptırdım ovitalla catlatma ignesi klomen kullandım 3.deneme bu ay bekliyorum 1 hafta kaldı adetime testte yapmadım bekleyecem galiba doktor progestan fitil başladı bugun
K-1997 mom28_ hayırlısı olsun ben 10. Gün negatif gördüm gebelik testlerinde gün geçtikçe biraz daha koyulaştı umutluyum işte kan sonucu da bi çıksa ben 8 inde oldum iğneyi
mom28_ K-1997 sonucunuzu yazar mısınız cıkınca rabbim hepimizi sevindirsin bu ay inşallah sizin probleminiz neydi sebepsiz infertilite bizimki hersey cok iyi ama iki yıldır olmuyor
K-1997 mom28_ ben de polikistik över var benim 8. Ayımı deniyorum doktora bu ay yalan söyledim 1.5 sene oldu dedim oyüzden klomen çatlama iğnesinyaptı eşim de teste vermedi hamileysem gerek kalmaz vermesine