Nalanktl Irmshn valla bulantım var şekerim yüksek tiroit var ne ararsan var 😀 hayırlısı olsun bakalım ama bugün gittim kontrole minik kıpırdanıyordu bile maşallah ❤️
Irmshn Ezgiadgzldmr bende 7+1 deyim bulantim oluyor ara ara ama henuz hic kusmadim. Hafif grip gibiyim halsizligim cok. Istahsizligim cok midem kotu oldugu icin😞 Bide ozellikle sabahlari mutfagima giremiyorum😞
Irmshn Ezgiadgzldmr bende 7+1 deyim bulantim oluyor ara ara ama henuz hic kusmadim. Hafif grip gibiyim halsizligim cok. Istahsizligim cok midem kotu oldugu icin😞 Bide ozellikle sabahlari mutfagima giremiyorum😞
Irmshn Bebekveben bende 7+1 deyim bulantim oluyor ara ara ama henuz hic kusmadim. Hafif grip gibiyim halsizligim cok. Istahsizligim cok midem kotu oldugu icin😞 Bide ozellikle sabahlari mutfagima giremiyorum
Ezgiadgzldmr Irmshn aynen canım ben 8. Haftadan sonra mutfağa hiç giremedim hala da giremiyorum dolabı açsam tiksiniyorum zor geçiyor ya ne zaman geçcek bilmiyorum inşallah tez zamanda geçer
Bebekveben Irmshn İnşallah hiç kusmazsın canım bitkisel bi hap verdi doktorum ama içinde zencefil varmış mideme dokundu daha kötü oldum. Bugün başka hap yazdı 1 haftada 2 kilo verdim çok kötü kusmak 🙄
Pszge Bende 8+4 teyim halsizlik dışında hiçbirşeyim yok çok şükür iki hafta var kontrole daha geçmiyo şu günler 🙄😀
Numberone Arkadaşlar bende 7+1 ama hiç bir belirtim yok sadece sabahları böyle kahvaltılık hazırlarken iğrenti geliyo başka bişede olmuyo hatta eşime hamilelikte bulantı yaşanır diyorlar ben yaşamıyorum bi tuhaflık mı var diyip duruyorum 😂 birde sorum su ultrasonda doktor baktığında bebek kesenin içinde bigün sağdaydı sonraki gün solda hareket ediyormu daha şimdiden ?
Irmshn Numberone evet☺️ Ne guzel masallah bende sabahlari kahvalti hazirlarken mahvoluyorum bende 7+1 im
Pszge Irmshn bugün sağlık ocağına gittim hekim diyo baş dönmen bulantın var mı yok dedim daha yenisin onuncu haftadan sonra başlar dedi olur mu acaba ya olsa başından olurdu bence
Irmshn Pszge banada doktorum 7.haftana kadar hic kusmadiysan cokta korkma dusunme pek bisey olmaz daha allahin izniyle dedi
78yenianne Pszge herkes farklı bişi diyor, benim 5. Haftada başladı ve 10. Haftadayım devam ediyor, dua et olmasın, çok zor....