Bal_1604 bitterciko birşeye sarıp koyun bence rahatlatır bu geceyi atlatirsiniz işe yaramadı mı hiç ? Yada bal varsa eğer oda rahatlatır biyerde okumuştum ama hiç denemedim
dilay_06 bitterciko soğuk kompres yapabilirsin şu anlık başka yapacak bir şey yok bir de ağrı çoksa parol en fazla benim karnım da epey büyüdü en büyük korkum bşr şeyler doğrarken bıçağı karnıma batırmak
bitterciko Simge_celen_ozyildiz_ silverdin yasak o var da evde diğeri yok maalesef gerçi o da yasak mı bilmiyorum
bitterciko dilay_06 aman dikkat et bacım ben bir iki vurmuştum da bu çok kötü oldu . Allah normalde göbekli olanlara yardım etsin ne zormuş böyle yaşamak
bitterciko Bal_1604 aslında çok güzel gelmişti buz ama su toplayınca daha beter oldu . Aloe Vera sürdüm şifa olsun inşallah
Kbrakblut Direk acile gidin orada güzelce temizliyorlar sargı beziyle de sarıyorşar . Bende karnımı yakmıştım gidin en iyisi
bitterciko Kbrakblut ah kuzum en yakın acil 68 km ötede koca da nöbette küçük de oğlum var resmen elim kolum bağlı
Bal_1604 bitterciko çok geçmiş olsun ya benim canım cok tatlıdır gerçekten okuyunca üzüldüm adınıza sifa olsun inşallah geçer hemen açınız
pandasever bitterciko Allah yardımcınız olsun çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Yeni yakmış olsaydınız patates rendeleyin koyun derdim. Birebir ne su toplatiyor ne birşey. İnşallah biran önce geçer
bitterciko pandasever çok teşekkür ederim canım bu gece bi geçsin de hayırlısıyla doktor sabah bi krem falan verir inşallah 🥹