Oğlumu sezaryenle doğurmuştum hala hissizlik vardı şimdi 36 haftalık hamileyim dün fırına yapışmış göbeğim tabi ben hissizlikten iyice kavrulana kadar hissetmedim . Sonra da iyice bir yandı . Kantaron sürdüm ama su topladı bir avuç büyüklüğünde bir bölge hemen hemen . Çocuk hareket ettikçe de yanıyor napacağım ben