Ben çok zorlandım ama bıraktım. Tek ve kesin bir çözğmğü var. Asla kendiniz gidip sigara almayın evde içen varsa evde içmeyi yadaklayın ve sigaranım fiziksel varlığını bulunduğunuz çevreden uzaklaştırın. Görmesm hatırlamam bile şuan o aşamaya geldim. 6. Haftada öğrendim gebeliği şuan 9+1 bu e haftada ağladım sinir krizi geçirdim herkesle kavga ettim eşimin sigarasından bir iki fırt da aldım ama sonunda bıraktım. Bence ortadan yok olunca ve kesinlikle gidip almadıkça bir şekilde bırakılıyor