Yahu insan bile bile evladını zehirler mi? Bırakamıyorum da bırakamıyorum yazıp durmuşsunuz, ne demek bırakamıyorum? Kaç yıl kullanmış tiryakiler bırakıyor, gencecik kızlarsınız irade denen bir şey var insan neden bırakamasın? Kendi zevkiniz için evlatlarınızı zehirliyorsunuz gerçekten inanılır gibi değil. Yarın bi gün o evlat doğduğunda alıp ağzının içine sigara dumanını üflemenizle bugün bu yaptığınızın hiçbir farkı yok. Çocuk sizin aldığınız oksijenle yaşıyor. Hücreleri yeni oluşan bir canlıya nasıl bu kötülüğü yaparsınız? Allah hidayet versin başka da bi şey diyemiyorum umarım bir gün karnınızda taşıdığınız mucizenin kıymetini anlarsınız.