Elis-im bende de 130/90 oldu doktor kan sulandırıcı yazdı bir de tansiyon düşürücü ilaç. Tansiyon ilacını içmedim,kan sulandırıcıyı içtim ve bol bol erik tükettim. Artık erikten nefret ettim o derece,tansiyonum düştü. Şimdi stabil 120/80 kıpırdamıyor ama kan sulandırıcı yüzünden hemoglobinim düştü