Hazalibis Aynı sorun bende de var maalesef 29 haftalığım ve 2 gündür 14/9 tansiyonum acile gittim şansa orada düştü hiç bir şekilde müdahale etmediler ve şu an evdeyim tansiyonum hala aynı şekilde devam ediyor
Ayglemel Hazalibis heyecan yapıncada çıkıyor ama el de değil bide yatarak ölçün benımde aynı olurdu sonda düşerdi 🙄
Elis-im cookiemonsterr 29 haftadayım canm. Dr. Söyledim 15 üsttü risk içerir dedi ama bilmiyrm bidaha gidince söhlücem🤷🏽♀️
cookiemonsterr Elis-im tabi doktorun ne diyorsa o sonuçta benim çok erken haftalarda farkedildiği için ilaca başlandı
Pnr_KMRC1 Elis-im 26 yaşındayım ama çalışıyorum hala 27+5 haftalık acaba yorgunluktan falan mı diyorum
Yek2121 Elis-im valla bilemiyorum orasını ama şunu öğrendim ki tansiyon çok tehlikeli Hafife almayın deri sıkı takip edin bilinçli olun beni ve bebeğimi bilinç kurtardı çok dikkat etmek lazım