Cansu333 benim belirtiler de göğüs hassasiyeti yerleşme kanaması akıntı kasıkta batma falan oldu. Aşerme olarak da hiçbir şey AŞ ermedim diyebilirim ama zaman zaman canım farklı şeyler çekti ve genelde soğuk ve içimi ferahlatacak şeyler istedim. Tatlı hiç aramadım bile ekşi tuzlu acı şeyler yiyesim vardı sürekli. Çaydan soğumuştum ama iğrenecek kadar değil kahvaltılarda 1 bardak içiyordum yine. Bebeğim erkek inşallah. Bulantım az oldu kusma da birkaç kez ama baş ağrım çok oluyor