Bet1 anneoluyorumx ilki aniden gelişti 34+0 da suyum geldi bebeğim de makat gelişti hemen seseryan oldum. Şimdi 34+3 um bakalım beklerse zamanını 38 de oluruz şimdikini
anneoluyorumx Bet1 ay bende çok korkuyorum erken olur diye Birde etrafımda herkes Çantanı hazırla erken doğar diolar stresm çoğalıyor
Bet1 anneoluyorumx evet bende çanta 30 dan sonra mutlaka bir köşede hazır olmalı diye düşünüyorum çünkü gerçekten ne olacağı belli olmuyor. Ama herhangi riskli bir durumunuz yoksa korkmayın. Hazırlıklı olmak rahatlık sagliyor
Ranakzrn anneoluyorumx artik baslicam bakalim insallah haftaya zaten kiyafetlerini hep internetten siparis vericem
anneoluyorumx Bet1 34 de doğunca kuveze girdi mi Kusura bakmayın soruyorum ama ilk gebeliğim korkuyorum
Bet1 anneoluyorumx çok şükür girmemişti. Ama kuvez işi biraz bebeğe bağlı Allah bilir 41 de doğup giredebilir erken doğup girmeyedebilir. Siz bunları düşünüp kendinizi strese sokmayin bence bebeğinize kavustugunuz zamanı düşünün hazırlıklarınizi yapın
anneoluyorumx Bet1 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım İnşallah 🤲
42rukiye24 35+1 iz rahatsızlığımdan kaynaklı sezeryan olucam haftaya gün verilecek inşallah çok heyecanlıyım ve zaman geçmiyor 🥹🥹