anneoluyorumx Kızlar biz 32 haftalık olduk. Sizde durumlar nasıl kaç Haftalık oldunuz hazırlıklar ne durumda ? Sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz İnşallah 🤲
63_Emine anneoluyorumx 27+2 ve sadece trendyoldan beşik ve tulum aldım bide cam biberon 5li olanlardan
Gamzerstoglu havsal bende 40 oldum sizin belirti birşey var mı kardeş nişan gelmesi sancı ağrı ben maşallah taş gibiyim hala 🥺 doktor bugün çatımın da dar olduğunu iletti sağ olsun
Bet1 anneoluyorumx 34+3uz şuan hazırlıklar bitti şükür 2. Oğlumuzu bekliyoruz 💙 ilki sezeryandi buda sezeryan olacağı için son zamanlarimiz
izlmisik-16 32+1 tüm hazırlıklar bitti sadece temizlik kaldı onu da yapıcaz inşallah bi şekilde 🙄 onun dışında ağrılar ve kramplar eşliğinde kızıma kavuşmayı bekliyorum 🥰🌸
havsal anneoluyorumx valla yok doğması icin herseyi yapiyorum ama olmuyor maalesef. Agrilarim var fakat yalancı hepsi acilmam da yok
Bet1 anneoluyorumx ilki aniden gelişti 34+0 da suyum geldi bebeğim de makat gelişti hemen seseryan oldum. Şimdi 34+3 um bakalım beklerse zamanını 38 de oluruz şimdikini