Ahsenn031013 eşim polis ya da asker değil ama babam emekli polis. Bu vesileyle bir sürü yer gezdik. Biri de Erzurum’du. Ben hayatımda böyle bir soğuk görmedim, şimdiden hazırlıklı olun 😁 yaz mevsimi 1 buçuk ay falan anca oluyor o da tam anlamıyla yaz değil. 😁 Ama hep güzel anılarım var o şehirle alakalı, daha doğrusu güzel hissettiriyor hep düşününce. Umarım sizin için de öyle olur