mucizemizibekliyoruzz Elifaksoy içmemeye gayret edicem demeyin içmeyeceğim deyin. İnanın beyniniz komutlarla hareket ediyor. Kesin ve net olmalısınız.Bebeğiniz için yaparsınız 🙏🏻
Elifaksoy Keskin60 aynen canım ya bende senin gibiyim kim sigara içse direk yanına gidiyorum ama nasip olursa denicem bırakmayı ona zarar vermek istemiyorum DHA fazla ☹️
Elifaksoy mucizemizibekliyoruzz inşallah herşey insanın beyninde bitiyo haklısın inşallah bakalım yarın içmezsem gerisi gelir :)
Yasmnnn Nevalors artık içmiyormusun? Ben artık bu sıgarayı içtikce sürekli içme istegi olmuyor! Cunku tad alamadığım için gunde max 3 içiyorum ama kendime cok kızıyorum ☹️
elisakaraca001 Bende kullanıyorum maalesef ama hamilelikten önce de bir paketim iki günde hatta bazen üç günde bitiyodu. Hamileliğimin ilk haftaları çok bulantım vardı sigara da canım istemiyodu iki fırtta atıyodum. Şimdi bir haftadır falan çok şükür bulantım yok ama normalde bile çok içmeyen biri olmama rağmen sigara aşeriyorum resmen. Çok kötü bi durum ama bırakcam inşallah😔🙏
EsraSevenBaran Bende içiyordum öğrendiğim gün bıraktım birdaha ağzıma sürmedim, evet aylarca çok zor oldu ama ne günahı var karnınızdaki yavrunun, kesinlikle düşünceyle alakalı ve ben asla bırakamam diyene inanmıyorum yazık etmeyin bebeğinize, onun için fedakarlık yapmayacaksanız anne olmanın ne değeri var
Ozlmmm Elifaksoy Hamile kalmadan önce 2 3 gün içmezdim arada tek tük içerdim hamile kaldıktan sonra hiç içmedim 7. Ayıma geldiğimden beri günde 1 tane falan içiyorum, içmezsem elim ayağım tutmuyor sanki. Ama vicdan azabı çekmemek elde değil.
BusraKula Malesef bende içiyorum 5+3 haftalığız bırakamıyorum bi türlü günde 6 tane filan içiyorum gönül içmemek istiyo ama bilmiyorum nikotini az olan sigaralardan alıcam bırakırsam öyle bırakırım sanırım
Aleynaozkayaa Elifaksoy hamileliğim boyunca içtim çok bırakmayı denedim ama olmadı psikolojik olarak kendime zarar verdim aklımdan çıkmıyodu günde 3 4 tane içiyodum oğlum dogdu şu an 3 aylık allaha şükür ediyorum bişeyi yok
cigdemcanruh normalde gunde 1 paket icen bir insanım ilk gebeligmde 9 ay boyunca 1 paket icmemismdir bu ikinci hamileligm iciyorm günde 1 tane esim iciyor yanmda icmeyen olursa bende icmiyorm.
SerpilG Ebruuuu64164 bende içtim hatta 10 taneye kadar. 3. Tremestere girdim kuzenle iddiaya girdik artık içmiycem inşllh 🙄
Zeynednc SerpilG organ taramasında bir problem çıktımı? Bende içiyordum bıraktım ama ilk 3 ay çok içtim korkuyorum da.
Nnerimann Bende normalde 2,3güne 1paket bitiren biriydim öğrendiğimden 1hafta sonra bıraktım canımın o kadar çok istemesine rağmen 38.haftadayım ara ara çok içmek istedim ama vicdan denen kavram çok önemli çünkü bebeğiniz sizden besleniyor onun inanın kötü olmasını istemezsiniz canınız istediği an bunu düşünün😊çok zor oluyor ama oluyor yeterki isteyin 🤗
Drottin Komşum bu yüzden 32 haftalık bebeğini kaybetti iyi düşünün bayanlar yaptığınız çok yanlış o kayiptan sonra kendine gelemedi evi terketti kocası yüzüne bakmadı çok iyi düşünün
EsraSevenBaran İstenildiğinde bırakılıyor, bahaneler arkasına sığınmayın, birini dünyaya getirmeye karar verdiyseniz kendi zevklerinizden ödün vermeyide öğrenin, vicdanınız nasıl rahat ediyor anlamıyorum, bebeğinizin sağlığı yerine kendi isteklerinizi önemsiyorsunuz, birazcık vicdan !!