Elifaksoy 7. Haftaya kadar içtim çünkü önceki düşükten sonra bebeğimi sahiplenmek istemedim yine aynı şeyleri yaşarsam diye. Sonra elimdeki son paketin bitmesiyle bıraktım. Sonra tek tük ara ara içtim ve bir süre sonra artık hiç istemediğimi farkettim. 35. haftadayım inşallah bir daha da içmeyeceğim ☺️ Darısı başınıza 😇