Polikistikanne ya masallah subhanallah nasıl güzel geçmiş doğumunuz tabi sancısı acısı ayrı ama çok güzel bi dogum hikayesi olmuş ilk dogumum sezeryan çok istiyorum normal dogum olsun ikinci diye ama mümkün değilmiş en az 3 sene geçmesi gerekiyormuş oyuzden doktorumuz cok riskli kesinlikle olmaz dedi gerçi daha yolun çok basındayız ama bize yine sezeryan yolları 😞sağlıkla büyütün bebisinizi insallah😊