Polikistikanne allah analı babalı büyütsün tebrik ederim. Pozitif bir doğum hikayesi olmuş inşallah benim de böyle doğumum olur😊 illa ki sancı olur ben de sezaryen diye yalvarırım gibi geliyor ama sonuçta normal doğum yapmak ve iki dikişle atlatmak sizi de mutlu etmiştir eminim 😊 teşekkür ederiz paylaştığınız için 😊