Kivircikkuala 55 kiloyum canım boyum 170 olduğu için biraz zayıfım kilo almaya çalışıyorum ama benim için çok zor. Ben de hsg yi yeni çekildim daha önceden bişey çıkmaz diyerek çekmediker ve temiz çıktı. Bütün kan sonuçları spermiogramlar hepsi iyi. Devlete gittim çatlatma iğnesi bile yapmadılar 2 cm kist gördü başlamadı 2-3 ay dene dedi zaten bugüne kadar deniyorum ben de özele gitmeye başladım çatlama iğnesiyle de hamile kalamıyorım aşılama istiyorum ama devlette yapmadılar bi türlü yaşım 21 ondan pek ilgilenmiyorlar senin tüpün açılmış canım şansın var demekki bikaç aya güzel haberi alırsın inşallah genelde öyle olur