Kivircikkuala o kadar ama o kadar iti anlıyorum ki. 2015 de evlendik. 2018 kendiliğinden hamile kaldım. 5 haftalık düşük oldu. 2019 a kadar olmadı aşılama yaptım. Kimyasal oldu. Histereskopi oldum, prp yaptım yumurtalarıma. 2021 tüp bebek yaptım kendiliğinden 5 haftalık yine düştü. Sonra 2021 sonu yine kendiliğinden hamile kaldım 13 haftalık kistik higroma akciğeri kalbi heryeri ödemdi yine düşük yaptım. O kadar yıprandık o kadar ağladıkki tarifi yok. Etrafımdaki herkesin 2. Çocuğu oldu kardeşlerimin akrabalarımın. Olur olur diyene demek o kadar kolay ki olan olmayanın halinden anlamıyor. İçtiğim ilacın denediğim yöntemlerin hesabı yok.2022 ağustos mfk ürünlerine başladık. Dedim bir kere daha tüp deneyeceğim ve sonra artık evlat edineceğim. Yok olmuyor nasipte yok sanırım. Kasımda tüp bebek başladım tabi genetiğine de bakılıyor embriyolarımın. Bu süreçte de hem tüp bebek ilaçlarını hemde mfk ürünleri kullandım. 1 tane sağlam embriyom çıktı o kadar uğraşım sonucu. Ve transfer olmama bir hafta kala hamile olduğumu öğrendim. Bin şükür sorun yok. Olmayanı anlamak imkansız kanayan için için acıyan bir yara gelen Allahtan ama insan nefsi çok yoruluyor sınanıyor. Rabbim bana yaşattığı mucizeyi dileyen isteyen hak eden emek veren herkese nasip etsin. Ama çok zor maddi boyutunu geçtim manevi çok zor. Kanser olurmuyum diye bile düşünüyor insan bu kadar üzülmekten yine de Rabbimin hediyeleri çok mucizeleri çok nasip etsin inşallah