Gizeemm07 Vallahi ilk düşük yaptığım da bende öyle ağladım çok üzüldüm ama sonra dedim bundada vardır bir hayır çünkü gerçekten şimdi düşünüyorum o zaman düşmemiş olsa durumumuz pek yoktu çocuğa istediğimizi yapamazmışız çok şükür şimdi oldu her yol açıldı işlerimiz açıldı bide aklında bulunsun folik asit kullan ceviz badem gibi kuruyemişleri ye çiğ olsun ama bide ilişkiden sonra hamile olduğunu öğrenene kadar aklına geldikçe ayaklarını havaya dikerek yat bende bunlar çok fayda etti