Herkese merhabalar mart ayında düşük yaptım normalde regli günüm yarın bu ay ümitsiz olmama rağmen az önce test yaptım önceki düşüğümüde bu şekilde öğrenmiştim çok heyecanlıyım normalde hemen hamile kalamıyorum Şuan yanılmıyorumdır inş sizlerde bi bakar mısınız 