Tmtugbaa tulay-01 ben özel yanlısıyım. Ama bulunduğun şehirde devlet hastanesi iyiyse doktorlar iyiyse orda da takip edilebilir. Tabi doğumda şans eseri oluyor. Orası kötü bence. Güven duyduğum birinin doğumuma girmesini isterim.
pandasever tulay-01 devlet hastanelerine randevu bulmak mümkün değil. Randevusuz gitmek içinde sabah erkende gidip sıraya girip fiş almanız gerekiyor. Madii imkana vr sizin tercihinize bağlı.. ben tercihimi özelden yana kullandim. Hamilelik zor ve özel bir süreç insan imtimam görmek istiyor bu süreçte
babyasyanil Tek doktora bağlı kalmak istiyorsan özel. Devlette hep aynı doktora denk gelinmiyor. Asistan falan oluyor bazen
babyasyanil tulay-01 aynen coguda umursamıyor ultrason fotosu bile vermiyor. Ben özel takipliyim o yüzden. En azından acil bişey oldugunda arayabileceğim bi muhattabım oluyo
tulay-01 tulay-01 bana da bugun degısın bursey dedıler esımle jokrtuk özels gıttık yok öyle bursey dedıler
pandasever babyasyanil valla öyle insan yerine konuluyoruz özelde. Çok iyi bir maddi durumum yok ama muayene paralarımı yemem içmem ayarlarım yinede özele giderim. Bir sorumuz oldumu yanıt buluyoruz. Acıl birşey oldumu ulaşıyoruz. Bilmiyorum bende özel yanlısiyim
tulay-01 babyasyanil bırde devlette çok korkutuyorlar özele gıdurum devletten denilenle alakası olmayan sey söyleniyor devlettekıler asırı korkutuyor
babyasyanil pandasever evet bizde aşırı zengin değiliz ama karşımdaki insanın beni adam yerine koyması için özele gidiyoruz. Devlette hayvan muamelesi görmekten iyidir
pandasever babyasyanil kesinlikle katılıyorum. İnsan gözüyle bakmıyor. Hamilesin diye alaycı bir tavir var suratlarinda. Surekli doğuran muamelesi yapıyorlar ukalaca.
Jale92 Özelde takipteyim, dogumu da özelde düşündügüm için, bütün hamileligime hakim olsun istedim doktorum. Bence en saglıklısı böyle oluyor.
Ipek_2017 Bende çok kararsız kalmıştım. Sonra hem özele hem devlete gitmeye başladım. Doğum da iki tarafta da takibin olsun ne olur ne olmaz diye. Eşimle ordan burdan kıstık doğum parasını da tamamladık. Haftaya cuma özel de doğum yapıcam. Devletteki doktorum da iyi mesala. Ama hastane omladar yoğun kalabalık ki. Her gitmeme başım dönüyo asla tek gitmeye gözüm kesmiyodu. İlgi zaten yok . Doktorla alakalı da değil . Kapıya yığılmış insanlar 3 5 dk muane oluyosun işte . Bebeği zaten görmen mümkün değil soluk ekran . Ultroson kağıdı verirse mucize gibi . Durum musaitse özel tabiki. Paran ile değer görüyosun. Çevremde 1 geceye o kadar para verme deli misin diye çok oluyo mesala . Ama ben kısıp biriktirdim paramı . Napiyim doğum da tii ye alınacak bieşy değil.
SudeT tulay-01 ben hem araştırma hem özel takipliyim özele şehir dışına gidiyorum bence ikiside olmalı özeller sıkıntılı durumlarda başlarına almayabiliyor ama devlettede takipli olursanız en azından acil sıkıntılı bi durumda kaydınız olmuş olur
Tugraseda tulay-01 takip içinde doğum içinde özeli tercih ettim. Şevkate ve ilgiye en cok ihtiyacm olduğu dönemde kimsenin azarını işitmek istemem