mihrimacan bence kayınvalidesi haklı değil herkesin adeti geleneği farklı. Onlarda öyle bir adet olabilir ama başkalarına dayatmak doğru değil. Bizde de öyle bir adet var kız tarafı alır ama kayınvalidem olur mu öyle şey bizde öyle bir adet yok biz de bir şeyler almak istiyoruz dedi. Orta yolu bulmak, aile içi sevgi bağı kurmak böyle olmalı. Evlendikten sonra senin taraf benim taraf muhabbeti hoş olmuyor artık kendimiz birer aileyiz senin oğlunsa o bebeğin de babası artık oğlun yeni bir aile kurdu senin adetlerini yaşatmak zorunda değil. Artık kendi adetleri kendi kültürleri var. Oğluma aldırdın ne demek ya kocamla birlikte aldık, adam kendi bebeğine almış, oğluma niye aldırdın ne demek benim çok sinirimi bozardı bötle bi söz 😬