Melodimm Hersekeseee merhaba.Kizlar ben 10 haftalık hamileyim.Ama su çay icemiyorum kahve yada ılık süt içiyorum.Yarim bardak sabah ilaçla içiyorum suyu.Midemi bulandiriyor.Geri cikariyorum.Benim gibi bu durumu yaşayan oldumu.Bebege zarar gelirmi ya.Cok endiseleniyorum.🤷🏻♀️
Cansel-2609 Melodimm bende sizin gibiyim 11.haftadayım su tatlı bir şey yiyince ve ilaç içince içebiliyorum onun dışında su midemi bulandırıyor içemiyorum. Meyve suyu süt ayran soda bu tarz sıvı içecekleri tüketin. Ama suyun yeri ayrı diyorlar ne yapacağız bilmiyorum. İnşallah alışırız
aminehumamoms Melodimm bende 10haftalığım bende asla içemiyorum suyu boğazımdan aşağı inmiyo inşallah geçer bu durum 3aydan sonra beslenmemiz önemli şuan çok önemli değil
Senaykork Melodimm suyun yerini hiç bişey tutmaz, suyunuz az olursa erken doğuma sebebiyet verirsiniz. İçine çilek veya limon atıp içmeyi deneyin Ben ayda 2 bardak iciyodum , hatta böbrek taşına düşürdüm , ama şimdi bebeğim için içiyorum 34 haftadır
dilay_06 Melodimm idrar yolu enfeksiyonunuz artar bu da riskli içine limon keserek ya da salatalık doğrayarak deneyin
Melodimm Cansel-2609 Susuzluktan vücut derim kuruyor.Pazartesi randevum var doktora sorucam.Nescafe için ben az önce içtim biraz yatırdı.Tabi seker sevmedigim için acı olandan içtim.Uygulamada günde 10 15 bardak su için diyor ama nasil içeyim.Olmuyor Çoğu kişi boyleymis Siz doktora sordunuzmu birde bulantı varmı sizde?
Cansel-2609 Melodimm evet doktorum içmem gerektiğini kendimi zorlamam gerektiğini söyledi. Suyun içine çilek, elma, nane de koyup bir deneyin. Benim bulantım 9.haftaya kadar çok aşırı vardı. Şimdi nadir istifa ediyorum. Sizin nasıl ?
Melodimm Senaykork Dayaniyorsam o küçük bebek için dayaniyorum.♥️Onun için zorda olsa günde 2 bardak içmeye çalışıcam😊
Melodimm dilay_06 Limon bana olmaz tansiyon dusuklugum var ilaç kullaniyorum .Salataligi denerim ama ismi gecince midem bulaniyor🤦🏻♀️
Cimcat Melodimm merhaba🌼 Bende 9 haftalık hamileyim 6.haftadan beri şiddetli mide bulantılarından dolayı içemiyordum artık cam bardakta bir incecik dilim limon atıp içiyorum bu şekilde 5-6 bardak kadar içebiliyorum .
Pnr_KMRC1 Melodimm suyun içine limon sıkıp içmeyi deneyin birde genelde hamilelikte su içemeyenler suya limon sıkıp içebildiklerini söylüyorlar cnm su önemli çünkü
Elenora Melodimm genel de olabiliyor gebelerde size tavsiyem ilk uyandığınız da tuzlu kraker yiyin biraz sustıyor sonra ilacınızı onunla için gün içinde bardak bardak içermeyebilirsiniz ama yudum yudum için bi bakmışsınız akışkanlık olacak size
Melodimm Elenora Evet yudum yudum iç diyor herkes oyle deneyecegim insAllah alışırım.Allah yardımcımiz olsun♥️
Milkamilka Melodimm ben de o haftalarda aynıydım zaten midem bulanıyordu su içince daha çok bulanıyordu 😕 maden suyu içmeyi denediniz mi
Milkamilka Melodimm benim 14. Haftadan itibaren bulantılarım azaldı şükür. Bildiğim kadarıyla gebeliğin ilk haftalarında tükürük salgısı arttığı için midede fazla su hissi oluşturuyor bu yüzden su içme istediğim hiç olmuyordu 😑
Dilek1903 Melodimm canım bende başlarda öyleydim bir damla su bile içsem çıkıyordu kana kana su içmeye hasrettim normalde su tüketimim fazlaydı çünkü bulantı için doktorum ilaç yazdı prilam dr kullanım şekli bulantına göre değişiyor ama en etkilisi yatmadan önce 2 tane içmek bir süreden sonra bulantı sorunu gidiyor rahatlıkla su içiyorsun artı istediğini yiyorsun her bünye farklı ama genel olarak işe yarıyor ilk randevunda doktoruna sor istersen
Maras46konya-00 O bende üç dört ay devam etti şimdi suyu içiyorum ama tadını pek alamıyorum ilaç kullanamıyorum ben geri çıkardığım için yutamıuom beş aylığım şu an da caya da beş ay sonra basladım vala yeni yeni içiyorum özlemişim beş aydır içemiyordum kahve fln da
Melodimm Maras46konya-00 Evet insan bir damla suyun kıymetini anlıyor ♥️Allah suya hasret tüm insanlara yardım etsin Amin♥️