Dmltlg50 Merhaba benim de tüp bebek ve o haftada benim de kanama alanı olmuştu, günde 2 fiil 400lük, bide prolutex iğne kullanıyordum üstelik. Neyse hastaneye gittim kanama olunca doktorlar dedi ki zaten her şeyi vermiş doktorunuz daha fazla yapılacak bir şey yok. Sadece hareketlerine dikkat et bol bol dinlen, su iç, ağır kaldırma vs dedi. Aynen öyle yaptım. Bir de yabancı forumlarda bu konuyu okuduğumda magnezyum kullanmanın kanama alanını küçülttüğünü yazmıştı herkes, yani doktorları söylemiş. Ben de her gün bitane magnezyum aldım. Onun da etkisiyle mi bilmiyorum kanama alanım küçüldü. Üstelik kan sulandırıcı da kullanmama rağmen, yine aklınızda olsun magnezyumun bi zararı yok zaten gerekli hamilelikte, ama tabi siz yine doktorunuza sorun onun yazdığını alın. Çok geçmiş olsun, her şey güzel olsun hakkınızda🙏