acarsmom canım bende kız gösterdi o tabim ama birkaç gün önce 2 tane doktora gözüktüm biri 90% ihtimal diğeri ise 95% ihtimalle erkek dedi oğlum olacağını hissediyordum bende öylede oldu 1 hafta sonra 100% ihtimal için tekrar gideceğim ama yinede ben oğlum olduğunu düşünüyorum 😄ilk bebeğim çok istiyordum bekarlığımdan beri ilk bebeğimin erkek olmasını🙏