acarsmom KizLarr çin takvimine göre cinsiyeti ogrenebiliyormusuz ben yaptım dogrumudur acaba pek inanmam öyle şeylere ama çin takvimine bakıp doğru sonuç alan varmı 🤣🤣 bekleniyorsunuzz
birannis_ acarsmom benim kız gözüküyordu erkek çıktı ilk gebeliğimde erkek gözüküyordu onda tutmuştu 😇
gunesinannesi_ acarsmom erkek çıkıyordu doğru bir şekilde baktığımdan da emindim rus takviminde falan da erkek çıkıyordu ama kızım olcak inşallah🥰
-Seymaa- Ben cinsiyetimi öğrendikten sonra tutacak mı doğru bilcek mi diye baktım kız dedi doğru kızım olacak🐣
birannis_ acarsmom Allah kalbine göre versin eli ayağı düzgün olsun Sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah 🙏
portakallikereviz acarsmom Ben hamileliğimi çin takvimine göre planladım. Kız istiyordum şuan bebeğim erkek :)
Taskaya96 acarsmom doğrumudur bilmem ama merak işte ilk hamile kaldığım günlerde bakmıştım kız gösteriyodu kız bebeğim 😅
acarsmom ElifKarata yaaa şuan bende bir şaşırdım hep kız bekliyip hissediyorum ama erkek çıktı bakalım 🙈♥️ sağlıklı olanlar inşallah 🙏🌺
ElifKarata acarsmom bide şey diyorlar 🤣sağ da hissediyorsanız ağrı erkek sol da hissediyorsanız kız diyorlar. Benm ilkinde hep solda vardı kızm oldu smdi sağımda bakalm sağlıklı olsun da 🥰