AsELinAnneSi__ Damla22306 görüş ü iple çekerdim şimdi benim haylaz minikte olsa kipirdiyo hissettiriyo her zman olmuyo 4. Ayimizi bitiyiyoruz bizde daha yine de erken 😂🐣
Damla22306 AsELinAnneSi__ valla ilk görüşü kalp atışını dinlemek için gideceğiz işte 6. Veya 7. Haftaya girdiğimizde bakalım
AsELinAnneSi__ Damla22306 sağlıkla gelsin 7+4 de duymuştum ben kalp atışlarını öyle bir an yok canım o zaman anlıyorsun canımda can var rabbim sağlıkla kavustursun ❤️
AsELinAnneSi__ Damla22306 duyamassan korkma ben duyamamistim sadece kese vardı 7 +4 de rahat rahat bebekte kalp atisida gördük duyduk 8 e kadar yolu vardı dedi doktorum duyarsın inşallah erken duyanlarda var tabiki benimki geç dollenmeydi 🐣
Damla22306 AsELinAnneSi__ tamam kuzum hayırlısı olsun bakalım ya ya çarşamba yada ondan sonraki hafta gideceğiz
simaymasalim Damla22306 kasık ağrım var benimde sabah uyandığımda mide bulantısı oluyor ama istifra edecek derecede değil baş ağrım oluyor benimde 5+4
simaymasalim Damla22306 beta kaç ile öğrendin acaba ben 49.9la öğrenmiştim geçen hafta perşembe günü pazar günü tekrar kan verdim 189 olmuştu dün akşam yine kan verdim 776 olmuş
simaymasalim Damla22306 aa senin kese görünür ozaman hatta belki bebekte görünebilir erken döllenme olmuş sanırım
simaymasalim Damla22306 ben kızımı öğrendiğimde 23000 lerdeydi değerim 1 hafta sonra gittim kese görünmüştü 1 hafta sonrada bebegi görüp kalp atışlarını dinlemiştim 😍
Damla22306 simaymasalim oo maşallah işte ben 4 haziranda verdim kan tahlili 3229 du şimdi yükselmiş olabilir 6. Haftaya giriyoruz ya bakalım belki bu haft veya Haftaya ultrason gireceğim