PrensinAnnesi61 aynen kesinlikle. Uslu uslu otursun köşesinde 😄 bazen çok seviyorum bazen de inanılmaz nefret ediyorum. O kadar ani duygu geçişi nasıl oluyro kendime hayret ediyorum. Bazen kavgalı işe gidiyor ya tartışmış oluyoruz gün içinde beni aramayan adam nasılsın diye mesaj atıyor ağrın sızın var mı yat dinlen kendini yorma 😄 hangisi gerçek kişi anlayamıyorum 😄