Sibelsibos zuleyha234_ demezmi adet belirtilerimi unuttum valla bebek umudum var ya bu gebelik belirtisi mi ay ben adette öncesi bunu yaşadım mi ay unuttum herşeyi 😀😀
zuleyha234_ Sibelsibos ay valla bende ayni öyls oldum ya senin gibi hayırlısıyla kafayi yemeden bi hamile kalsak bizde ya😂
Sibelsibos zuleyha234_ aynen dün ters yaptım 2 çizgi çıktı tabi görunur ama çok belirgin olmyan sabah yaptım ondan daha silik çıktı bugünde adet gunum kalıyorum 5 dakkkda bir olmusum mu diye bakıyorum Allah’ım bizde gerilim heyecan korku bitmiyor 🤣🤣🥴
zuleyha234_ Sibelsibos evet gördün attiginiz postta aksiyon filmlerinde yok bu gerilim 😅 inşallah vardir canim da bu belirsizlik biter
Sibelsibos zuleyha234_ inşallah kuzum çok tatlısın 😍😍 çok tşkler senin de inşallah hemen ama hemen güzel haberler alman dileğiyle 🙏🙏🙏😘😘